Tävlingsbidrag!

Halloj!
Roliga nyheter, shopello.se har startat en Justin tävling! Super! Om man vinner tävlingen vinner man Someday eller Girlfriend, vilket man själv får välja! Jag tycker att detta var en toppen tävling så jag går ju med direkt!

Min motivering: Jag skulle vilja vinna Justins parfym Girlfriend. Jag har redan someday och den luktar ju så otroligt gott! Men jag skulle vilja ha lite omväxling. Att ha en valmöjlighet är alltid mycket bättre än att ha en parfym att välja på.

Jag är världens största belieber och jag kan inte sluta tänka på Justin! Jag har faktiskt kollat efter Girlfriend ganska många gånger men då så har den oftast varit slut, och de gånger när den inte har varit slut så har jag inte haft pengar. :( så typiskt. Men om jag vinner så slipper jag ju åka till en massa affärer i onödan! :D jag skulle bli otroligt tacksam om jag vann Girlfriend! Jag tycker att den också luktar så himla gott! Flaskan är väldigt snygg också så den passar perfekt i mitt rum. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback